maria12 Kızlar artık nst de sancım falan çıkıyor. Doğum yakın zamanda olur mu acaba yoksa sancı olsa bile geç doğum yapan var mı? Bilgi verir misiniz merak ediyorum. Dün gece de çok sancım vardı ama düzensizdi yine
Tugba1421 maria12 benimde cumartesi günü düzenli cıktı bende hissediyordum ama tam dogum sancısı gibi değildi bu arada 3.gebeligim sancinin nasıl oldugunu biliyorum 100 120 lerdeydi aksama kadar sürdü ama geçti devamı gelmedi bu gece de şeffaf sümüksü bi nişan geldi ama ağrım yok beklemedeyiz hâlâ 😊
Sayeninannesi maria12 benimde nst de sancı çıkıyordu düzensiz ise daha zaman vardır. Şuan 39+4 bugün çatı muayenesi oldum açılma var bugün yarın doğum gerçekleşir dedi doktor. Siz oldunuz mu çatı muayenesi orda belli oluyor herşey
Cereninci maria12 bildiğim kadarıyla 90 100 den sonra doğum sen bence 1 2 güne doğum yaparsın sağlıkla kucağına al inşallah 37+6 olduk bugün geçen hafta nst de sancı 20 falan çıkıyodu yok daha bizde bişey
maria12 Hilal3434 ben 37 de başladı serum verdiler geçsin diye yine 40 falan çıkmıştı serumdan sonra da
maria12 Cereninci inşallah ya. Zaten dün gece doğuruyorum sandım düzene girmedi işte. Çarşamba kontrolüm var çok heyecanlı 😅
maria12 Gulsah54 ondan önce nst de sancı çıkıyor muydu yani sancı çıkmaya başladıktan kaç gün sonra doğum yaptınız acaba hatırlıyor musunuz.