mucizemm01 canım önemli olan küçük tansiyon, 8 buçuk üstünü pek istemiyor doktorlar. Lütfen ihmal etme, ben ilk gebeligimde çok ihmale geldim sürekli 14-9,5 tü tansiyonum tedavi de başlanmadı 26. Haftamda preeklampsi yüzünden doğum yaptım. Gebelikte tansiyon çok önemli, yaşayarak tecrübe ettim malesef. Ama tedavisi de çok kolay muhtemelen alfamet başlar doktorun. Bir de nacizane tavsiyem idrarda protein, kreatinin ve karaciğer enzim değerlerine baktır. Haftan çok iyi, doktora gidip kontrol altına alınırsa hiçbir sıkıntı da çıkmaz Allah’ın izni ile 🙏🏻