Melek6767 Kızlar merhaba dün erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı. Sabah kaset test yaptım onda da silik çizgi çıktı. Kan verdim 0.100 yani negatif çıktı. Ben birsey anlamadım sizce bu ne anlama geliyo.
Tugcekkkkk Melek6767 gebelik önce kanda sonra idrarda belli olur canım. Kan negatif ise gebelik yoktur. Sizin gördüğünüz silik çizgi kuruma çizgisi olabilir…
iremcany Melek6767 canım herhangi bir ilaç kullandın mı veya iğne onlar da çünkü etkisi geçmediyse test sonucunda yanıltma yapabiliyormuş
Elifdikel Melek6767 bir kaç gün sonra başka yerde tekrar bir kan testi yaptırın bence 2 testinde silik çizgi çıkması enteresan
Melek6767 Elifdikel beni de yanıltan bu oluyo yani eger gebelik yoksa testte de çıkmaz. Şimdi tekrar test alcm