Gebelik sekeri sebebiyle 39+3 yani dün fitille doğumumu başlattık doktor karari ile aslında tek değerim yüksekti o da 185di ama doktor aşırı takıldı bu olaya doğumu başlatmamız gerektiğini söyledi bende mala başlamış bi şekilde kabul ettim 😂 zaten erken de değildi ama kızımın gelesi yoktu hiç bir belirti vermedi . Dün hastaneye yattım 1 santim açılmam vardı fitili yerleştirdikten 20 dakika sonra sancılarım başladı ve git gide büyüdü ama öyle böyle değil 6 saat boyunca açılmam ilerlemedi 2 santimde kaldı ama gücüm kalmamıştı artık epiduralı dayanamadığım yerde vuralım dedim malum o da 4 santim istiyor ama bir türlü yok ama sancılar hiç ara vermeden devam ettiği için yüzüm gözüm geçti kıpkırmızı oldum doktorla ebe konuştu ve 4 santimi beklemeden epiduralim takıldı Allah bunu bulan insandan bin bin kere razı olsun öyle felçli gibi falan olmuyosun ben ayaklarımı bacaklarımı her şeyimi hissediyodum oynatıyodum sadece soğuma ve böyle uyuşma gibi oldu sonra bir saat içinde ebe dedi ki şoktayım 8 santim açılmam var 😂 ama bana başta senin açılman bi anda olucak bak görürsün diyodu gerçektende öyle oldu çünkü bebek kendini çok kuvvetli bi şekilde ittiği içinmiş ve sancılarımında sıklığı ondanmış neyse doktoru aradık geldi o gelene kadar 10 santim olmuştum 15 dakikada bi saate anca doğar diyen doktorun 20 dakika eline geldi bebek 😂 sadece çok kuvvetli bi şekilde ıkındım ıkınıyosunuz ama acı yok muazzam bi şey ya ❤️ Sonrası vuslat elhamdülillah kavuştum hastaneden bildiriyorum sevgilerle 🎈