mavi_kus Ne temizlik ne yemek ne başka bir şey.. Hiç bir şeye halim yok resmen. 5+1 iz sürekli uyumak istiyorum ama bi yandanda toparlanmak istiyorum işe gidesim bile gelmiyor motivasyon için tavsiyeleriniz neler acaba 🤔
NilayRuya mavi_kus bu haftalarda normal , ben de o haftada sürekli uyuyordum nasıl uykuya daldığımı anlamıyordum bile . Maalesef ben çözüm bulamadım uyuyup duruyordum ama siz işe gidiyorsanız kesin çözüm bulmanız şart tabi
Nslhnkr mavi_kus motivasyon olarak tek dicegim sey uykun mu geldi uyu. Bişi yapmk gelmiyor mu içinden yapma. İlk aylar böyle maalesef. 4. Aydan sonra da uykusuzluk baslıyo. Vücudun o an ne istiyorsa onu yap
miniko_2308 mavi_kus zamanla geçiyor ya da azalıyor bu durum. Progestan falan kullanıyor musunuz o da böyle uyku ve daha çok sersemlik yapıyor.
mavi_kus DemetSZ böyle giderse napıcam bilmiyorum bardağı bile alıp masaya koyasım yok napsam zoraki zorla yapıyorum hiç içimden gelmiyor halsizlik yorgunluk
mavi_kus NilayRuya işe de gidiyorum çözüm bulmak zorundayım ama dediğiniz gibi geçmiyor sürekli bi uyku 🥲
Minik_kalplim_ Enerjik bi müzik eşliğinde kahve 😂 kendi kendini motive etmen gerek o halsizliğin bi çözümü yok cidden ama ileriki haftalarında enerjik olursun merak etme 🤩
mavi_kus Minik_kalplim_ yaa inşallah çabucak enerjik olabilirim 🐜🥲 kahveyi deniyorum şuanda müziğide açıcam hemen 🌿
bebisveannesiiii Minik_kalplim_ meraba bişey sorucam bende 22 haftalık gebeyim başlarda içmedim ama bu ara çok kahve tüketiyorum zarar mı sizce bilgisi olan var mı?
Aysenurctn32 mavi_kus Ben 6. Haftamda çok kötüydüm. Evin bütün işini yemeğini eşim yapıyordu. (Normalde de birlikte yaparız)Dua ediyordum şu bulantı kusma geçsin evin her işini kendim yapıcam söz diye. Kusmalarım kesildi bulantım arada devam ama şimdi de içimden gelmiyor.. 😂
mavi_kus Aysenurctn32 eşim sağolsun yapıyor elinden geleni ama böyle uyuşuk olmaktan sıkıldımm ve malum hem bahar hem ramazan temizliği yapmak laızm bende bu kadar beklemiyordum şükür hafif bulantım var çok şikayetim yok o konuda henüz 🥰
minikanne_ mavi_kus 15+4′üm bende Pazar günü ev taşıdım. Bütün işi annemler yaptı nerdeyse ama 2 gündür yorgunluğunu ben çekiyorum. Akşam 8-9 dedin mi kapanmaya başlıyor benim gözler 😅 İyice dalınca eşim kaldırıp yatağa yatırıyor bi bakmışım sabah olmuş..