EsraErdoan bizimki düzeldi canım şimdi babasını doyunca ohooo kıpır kıpır hatta ben uyuyunca göbeğimi babasına dayıyorum 🙈 kuzucuk da babasını tekmeliyormuş 😄 senin minnoş da düzelir merak etme bizim sesimize daha alışkın olup tepki veriyorlar bu bi gerçek bence ama babaya da oynar merak etme