Hayalhira 31 haftalık olduk özel öztan hastanesine ümmühan hanıma gidiyorum sizler hangi doktor hastaneye gidiyorsunuz?
canserko Bende Mustafa Kemal Takal a gidiyorum. Ancak doğumu Akif şanlı da düşünüyorum takalın sezeryan ücretini öğrendikten sonra 😂