Cagla89 Kızlar açlık 90 1. Saat 200 2.saat 157 çıktı doktor diyet verdi bir hafta sonra kan şekeri düşmezse insülin iğnesi vurulacakmis çok endişeliyim
Taze_gebe Cagla89 diyetini çok sıkı disiplinli uygula su bol iç her gün yürüyüş yapmaya çalış elinden geleni yap gerisi allaha kalmış 🤗
Sonay-34 Cagla89 sakin olun o kadar korkulacak panik yapacak bir durum yok diyetini olabildiğince uygula beyaz ekmek pirinç. Makarna CV tatlı çikolata ve meyve suyu ndan uzak dur bişi olmaz inş @
Cagla89 Sonay-34 diyete uyuyorum 2 gün oldu peki mesela benim diyetinde bir kase çorba diyor Şehriyeli domates çorbası misal domates tek başına kan şekerini yükselten bir şeymiş..onlara da dikkat etmem gerekiyor mu yoksa az mı yemeliyim ?
Sonay-34 Cagla89 doktor bu çorbaları önerin içinde ye tabi ama abartma çorba bişi olmaz deme kararınca