Brckymk prensesannesi__ ben kullanıyorum şuan bio oil şuanlık bir sıkıntı yok ama sonrasını bilmiyorum tabi
tgceanl 34.haftadayım BioOil kullandım hep hiç çatlağım yok şimdilik tabi genetik önemli çatlak konusunda 😊