bdghn Babynesti anne yanı park beşiğin içine yatak görevi görsün diye düşünüyorum. Fakat kullanışlı olup olmayacağı konusunda kararsızım. Sizin bu konuda ki görüşünüz nedir? Bu arada biz park beşik olarak joie kubbie anne yanı tercih ettik.
Mlkrfk bdghn bende anne yanı yatağa sabitlemediler beşiklerden aldım. Babynest i beşik içinden ziyade gündüz uyku saatleri dışında zaman geçirirken koltukta halı da vs sert zemine koymamak için aldım yani ben otururken eğer uyumadıysa bebeğimi da koltuğa yanıma babynest in içine koymayı düşünüyorum sert yerde olmasın diye 😇ama beşik içinde çok ideal belki beşikte de kullanırım
eilik bdghn Gerekli olup olmadığı kişiden kişiye değişir bence 😊 Ben aldım, oturma odasında otururken falan içinde yatırırım diye düşünüyorum ve her yere kolayca taşınabilir ama yine de tercih sizin 😊
bdghn Kullanım süresi 6 7 ayı bulur mu tahmini olarak . Ben minikkus yada 4lovebaby markalarını araştırdım. Söylediğiniz gibi her ortama taşınabilir olması da mantıklı tabi.
Emnemrahf İlk kızımda almıştım salonda falan içinde yatırırım dıye 1 kez bıle yatmadı beşine alıştı babayneste koydugum an uyumadı hiç
07-02-2019 bdghn ilk bebegımde cok kullandım odada koltukta yatmasın dıe kullandım besıgın kenarlarına kafasını wurmasın hem yuksek te olsun dıe kullandım yanımda yatarken Allah korusun uykuya yenik duserım donerim ustune dıe uyurken yanımda ole yatırdım ben cok memnundum sımdı yine alcam ama siz kullanır mısınız bilemem 🙂
07-02-2019 bdghn öncekini Bı sayfada yaptırmıstı Kız kardesım ama simdi sevi bebe bakarım herhalde daha kucuguz bız 32 hafta olmadan bısey almıyorum o yuzden pek arastırmadım acık ası 🙂bu arada ıcınede düz kafa yastıgı koymuştum kafa sekli bozulmasın dıe hıcbı sorun yasamadım sukur 🙂
Tugcekkkkk bdghn ben aldım ama acıkçası çok kullanışlı gelmedi. Bebekler ilk aylarda omurga sağlıgı için yastıksız yatırılmalı. Baby nest ise biraz yüksek geldi bana. O yüzden be ellere özel düz kafa yastıgı aldım ilk aylar için. Düz bir zeminde yatırmayı tercih edeceğim
pinar92_ bdghn bende alırken acaba gereksizmi diye düşünüyordum fakat yeni doğum yapan arkadaşım annesine kayınvalisine giderken hep yanında taşıyor onu görünce iyi ki almısım dedim koltuğa yatağa vs koymak yerine kendi yatağında mis gibi uyur ☺️
_hasret- bdghn tamamen kullanimla alakali salonda mesela koltuk uzerine rahatca koyulabiliyor yada biyere gittiniz yine koltuk uzerine koymak istemezseniz kurtarici oluyo anneye bagli biraz da
Doga-Deniz Yengeme almıştım çok beğenerek. Ben kullanmadım, kendime almadım net bir bilgim yok fakat çokta gerekli olmadığını söylüyor kendisi. Şart değil para verilmesede olur demişti
sosi5 bdghn ben ikizlerimi bekliyorum tek besikte 5 ay geçirmeyi düşünüyorum bu yüzden basta mecburi babynest kullanacağım ve pusetli araba almayacağım bu yüzden yanana olan ikiz arabalarına yemidogsn sırasında koymayı düşünüyorum ama gerekli mi dersen cok da gerekli değil oglumda almadım 18 aylik oglum prematüre olmasına rağmen bi anda büyüyorlar zaten ve bazen istemiyorlar onda yatmayi kuzum