Busehnm normal çalışma saati değil. Hamileleri 7,5 saatten faZla çalıştıramazlar. Tabii şikayet etmezseniz veya aman işyerimde başım ağrımasın ben neyse çalışırım derseniz o ayrı. Mesela benim işyerim günlük yarım saat izin hakkı veriyor. Ama her seferinde izin formu doldur, müdür onaylasın fln rahatsız oluyorum çok lazım olmadıkça kullanmıyorum.