elisam1206 Doktorum bana 20. Haftada yaptırılıyor dedi detaylı ultrason ama farklı haftalarda yani 21 veya 22 de yaptırılabilir mi
elisam1206 Emsare bende biraz daha büyümesi için beklemeyi düşündüm belki yüzünü net görebiliriz diye
ug_fa-3diplomalianne elisam1206 kuzum yüzünü gösterdiği sürece net bi şekilde görürsün her türlü, bizim kız gibi utangaç ve nazlı değilse tabi 🥰
elisam1206 ug_fa-3diplomalianne benim kızda biraz nazlı gibi ya arkası dönük oluyor yada eli yüzünde 😂
ug_fa-3diplomalianne elisam1206 sorma bizimkide arkası dönüktü sonra doktor uğraştı uğraştı önünü döndü bu seferde elini yüzüne kapattı hiç bişey göremedik, pek nazlılar 👸🏻 canları sağolsun iyi olsunlarda sağ salim doğunca görürüz artık 🥰
elisam1206 ug_fa-3diplomalianne evet ya önemli olan sağlıklı olması doğdukları zaman göreceğiz inşallah 🥰