11 haftalıkken 2 li tarama da ki doktor erkeğe benziyor dedi 🙈 13 haftalık olunca kendi doktorum kıza çok benziyor dedi.bugun kontrolüm vardı ultrason da 16+4 uz ve doktorum%75 kıza benziyor ama kesin bir şey diyemiyorum genital organı görmedim için dedi acaba değişir mı tahmin 🙈🙈