Kızlar bugün 5+0 olduk, 3+2′de gebeliğimi öğrendim, sadece o dönemde karnımda kramplar ve göğsümde ağrım oldu. Göğüslerim şişmedi bile sadece ara ara sızladı ve yandı. Şu an öyle şeyler yok, ilk gebeliğimde 4.ve5.haftalarda sürekli karnımda adet olacak gibi kramplar oluyordu ve göğüslerime şişlikten dokunamıyordum bile. Çok tereddüt ediyorum acaba bir şeyler ters mi gidiyor diye 😔sizce normal mi şu an belirti olmaması? Doktor kalp atışı için nisanın 2.haftası gel dedi bekliyorum şimdilik ama çok merak içindeyim.