KumruZeynep Karnımda ve kasıklarımda ağrı ve kasılmalar var bazen normal oluyor bazen normalin üstünde daha erken deyil mi acaba 🤔
Mucizemibekliyorumm KumruZeynep bende ayni hafta ve gundeyim.bazen benmde bebegim bi tarafa tolarlaniyo karnim semsert oluyo.alt tarafima sizi giriyo.umarim normaldir bunlarda.neticede az gunlerimiz kaldi
bilges KumruZeynep 32 den beri kasıklarım agrıyor sertlştıgınde sonra gecıyor 😞 nst de felan bısey çıkmadı şuan 35 iz inşallah erken felan gelmez 😞