Srgzl yok canım bir kere olduğu için önemsemedim sormadım burada birçok kişinin yaşadığını okudum o yüzden kötü düşünmedim, internetten baktığımda da gebelikte olabileceği yazıyordu rahmin büyümesiyle kan basıncı artıyormuş o yüzden, ama sen için rahat etmesi için yinede söyle doktoruna