Kızlar önerinize ihtiyacım var, kendi doktorum geçen hafta baktığında beyinin bir tarafında kist gördü ama kafaya takılacak bir şey değil 28.haftaya kadar %99 geçiyor dedi. Perinatolojiye görünebilirsiniz dedi, çarşambaya randevu aldım ama hiç gidesim yok kötü bir şeyler söylerse kafama takarım diye düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım? Fikirlerinize ihtiyacım var.. şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim🙏🏻🌸