Simgeemm Merhaba doktorum birinci hastanesine geçiyor normal de reyap gidiyordum. Bu hastanede dogum yapan var mi anestezi uzmanı benim için önemli hastaneden memnun kaldiniz mi dogum ücreti ne kadar