Bebeğimiz oblik (yan duruş) da ve artık dönmesi mümkün olmadığı için sezeryan olacak ama düşünmek için bir kaç günüm var tecrübeli olan annelerim hangisi daha iyi ağrısı uyanması bebekle ilgilenmesi bana yardımcı okurmuşsunuz bu konuda karar vermem gerekiyor 🤔🤔🤔