Egeligelin Kızlar ikiz bebek arabalarında hep prego öneriliyo ancak çok pahalı .Başka marka kullanıp memnun kalan var mı ?
Nurunannesiii12 Egeligelin hic fikrim yok ikiz bebek arabasina dair ustte kalsın .Sanırım ikizlere hamile olan ve yakinda doğumu olacak olan bi ri var aklımda onu etiketliyim görürse fikir vereceğini düşünüyorum @NefesDeniz 🌸
Nurunannesiii12 Egeligelin ayrica cicek bocek li yorum atin uste ciksin postunuz o zaman goren olur 🌸👍
Nurunannesiii12 Egeligelin rica ederim bol bol yorum atin yoksa gorunmuyor uste cikmiyor aksam.uzeri de bol yorum atin ancak öyle görürler kimin ne zaman gireceğini bilemeyiz foruma.yorum atmak önemli aklınızda bulunsun
T_M BH_3077 bunu çok tavsiye ettiler gittigim bütün magazalarda aynısını söyledi almadım henüz ürün gelince inceleyip almayı düşünüyorum