Kayabebekk ben de yaptırmadım hatta bu sabah kontrolüm vardı 11. Haftadayım doktoruma özellikle söyledim ben detaylı dışında hiçbir şey istemiyorum o ısrar bile etmedi para kazanmak için ısrar ederdi çok gerekli bir şey olsaydı
ben şundan korkuyorum taramada insanlara hasta deyip saglıklı doğuyor bebekler insanları boşuna hamileyken üzüyorlar 🤦🏻♀️