Elif3425 Herkese merhaba perşembe günü 15. Haftaya giriyoruz. Her şey yolunda gidiyor gibi ama bu aralar karnım biraz ağrıyor sonra geçiyor 1,5 saatlik bi yolculuk yaptım biraz sarı akıntım oldu korkuyorum acaba doktora gitmeli miyim ? 😢
ikincimucizemmmm Elif3425 sarı akıntı enfeksiyon olabilir canım doktoruna bilgi vermelisin fakat bir buçuk saatlik yolda birşey olmaz ben gergin sabah akşam iş için bir buçuk saat yol gidiyorum rahat ol ama doktorunada bilgi ver
Elfelf475 Elif3425 ben de 11 deyim bu hafta aynı şeyleri yaşadım bu sabah doktora gittik bence enfeksiyon ihtimaline karşı gidin enfeksiyon iyi bir şey değil sonuçta
Elif3425 Elif3425 normalde cuma günü cinsiyet için gidecektim ama yarına randevu alıp gideyim için rahat etsin