Merhaba anne adayları. Geçen hafta regli olmam gerekiyordu gecikti. İdrar testinde silik çizgi çıktı. Hesaplamaya göre 4+5 gösteriyor. Bende bugün kan vermeye Aile hekimine gittim. Ultrasonla baktı gebelik kesesi görünmüyor ama emin değilim dedi. Kan testi yaptık yarın sonuçları alacağım. Çok endişeliyim. Kimyasal gebelik geçirdim 6 ay önce. Bugün doktor bana ailede dış gebelik var mıydı dedi hayır dedim. Çok korkuyorum :(