Gdizmen arya uluslar arası bir isim ben o yüzden arya koymaya karar verdim Kızımın adı Arya Gizem olacak Allahın izni ile Gizemide annem yaşıyor olsaydı koymayı çok isterdi o yüzden koyacağım biz ilk düşündüğümüz isimi de koymaya karar verdik çünkü düşündükçe insan çıkmaza giriyor eğer ilerde de oğlumuz olursa Ağah koyacağız 🤭