Dryalp Mervee8167 normal canım benım de 22den sonra döndü 30dan sonra yerleşti kanala yüzünü goremıyorduk hiç
birprensesvebirprensannesi Mervee8167 20. Haftadan beri baş geliş Bizimkide 🤭 26. Haftamdayım kanala girmediği sürece sıkıntı yok dedi doktor istediği gibi durur bebek merak etme demişti
MKrasnic Mervee8167 bizimki çok güzel dedi baş aşağı dönmesine. Kanala girmiyorlar sonuçta , o ikisi ayrı şeyler. Biz de 30+1′de öğrendik bunu
Mervee8167 okunmusciklet ne tuhaf doğuma yakın döner diye biliyordum ben 😱😱 hep mi öyle kalıcak acaba yoksa dönermi tekrar 🤔
Tekirannesi Benim de kızım 22 haftalıkken başı aşağıda demişti doktor. Sordum sorun teşkil eder mi diye istediği yere koyar sürekli değiştire de bilir demişti
cemreninannesi67 Mervee8167 benim bebeğimde 26 haftalıkken doğum poZisyonundaydı fakat kanala girmemişti önemli olan kanala girip girmemesi
Mervee8167 cemreninannesi67 ilk hamilelik olunca pek bilmiyorsunuz haliyle aman kanala girmesin saha zamanı var 😇 sağlıkla gelsin miniklerimiz 🧿 kilosu normal mı acaba bu haftaya göre 30+3 üz 1.650 kg🙄
cemreninannesi67 Mervee8167 kuzum bende 30+5′im şuanda cumartesi kontrolüm benimde bende İnan bilemiyorum en son 26 haftalıkken gittiğimde 1.100 kg benim miniğim şimdi kaç oldu bilemiyorum 🌸
Miumiu Mervee8167 Ayy benimki de tam tersi makat geliş şu an 26. Haftamdayım ağrılardan mahvetti beni oğluşum😂 Ben de normal doğum istiyorum nasipse dönmüyor diye kafama takıyordum. Bunun sonu yok demek ki insan anne olunca her türlü şeye panik olabiliyormuş bunu anladım🤷🏼♀️😂
Mervee8167 Miumiu kesinlikle 😇 ben yüzünü göstermiyor diye üzülüp ağladım 😃😃 ah bu hormonlarrr 🙄 sağlıkla gelsinler inşallah 👼🏻🥰
kucuktosbik27 Mervee8167 benim kızımda 25 26. Haftada baş aşağı pozisyon aldı hala aynı 32+4 teyiz bende dua ediyorum bu pozisyonda kalsın normal doğum olsun diye ☺️
maviscik77 Benim de 23 den beri baş Aşağı şu an 30 haftalığız yine de dönebilir dedi doktor , bir de 2 kilo olmuş ,dikkat et yemene dedi doktor