zeynepylmz Kızlar 35+1 haftalık hamileyim ve doktorum yaklaşık iki haftadır izinde her seferinde arıyorum dönüş belli değil diyorlar bu saatten sonra dr değişimi için sizce geç mi kaldım?
Oykuaygun zeynepylmz Bence size belli bir gün vermesi lazım. Bebişin ne zaman geleceği belli değil sonuçta. Siz başka bir doktora gidin durumunuzu anlatın anlayış gösterir diye düşünüyorum
milena11 zeynepylmz çok riskli bir gebeliğiniz yoksa gidin başka bir doktora doğuma kadar zaten bir kaç kere daha muayne olmuş olursunuz
2021annesiyim zeynepylmz hayır tabiki neden geç kalasın farklı doktora gittiğinde senden yeniden tahliller istemeyecek ki yaptırdığın tahlil sonuçlarını sorup kendi muayenesine ve yapması gerekenleri yapmaya başlayacak
Lulemom aeh iki hafta izin nedir yahu. Gebe takibi yapan bir doktor acil durumda napacak acaba sorumsuzluk bence. Bence arayın biraz diş gösterin sessiz kalmayın.
zeynepylmz Oykuaygun ben de ondan korkuyorum son haftalardayım çok şükür riskli bir durumum yok ama her şey olabilir diyorum tamam dr hanımın asistanı diyorlar ama aramıyorlar
zeynepylmz Lulemom ve her hafta arayıp randevu verip tekrar iptal ediyorlar bugün en sonunda ben aradım dönüş belli değil diyorlar 🤦🏻♀️
Elifalkan zeynepylmz degiştirebilirsnz bence bi skntı olacagnı düşnmyorm bende 7 .8 ay yaknmdaki hastaneye gidiyordum kontrole 8ayıma girdikten sonra doğum yapacagm yere gidiyorm
derindemir zeynepylmz doktorunuz muhtemelen korona olmuştur.bir yakınımında başına geldi.korona olduğunu söylemek istemiyorlar o yüzden de böyle açıklama yapıyorlar.pandemi döneminde hiç bir doktora 2-3 hafta izin vermezler
gulin-35 zeynepylmz gelsede degıstırın onemlı zamanlarınız her hafta kontrol olman gereken zamanda doktor yok olurmu oyle
Baobap zeynepylmz doğumdan önce bir kez görüşmek yeterli olur doktorla. korkmadan değiştirebilirsiniz doktorunuzu.