Hamileliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonum var ve her tatlil yaptırdığımda biraz daha artmış oluyo ancak kültür testinde üreme çıkmadığı için doktorum ilaç vermiyo, 25. Haftamın içindeyim şuan,sabahları özellikle tuvaletten sonra inanılmaz bi kasık ağrım var resmen gözümden yaş geliyo 30 saniye falan sürüyo ama çok canımı yakıyo,tabi gün içerisinde de tuvalet sonrası ağrım çok oluyo ama ısrarla ilaç vermiyo bol su iç diyo korkuyorum bu yüzden erken doğum falan olacak diye çünkü bel ağrım da var 😞 geçirebileceğim zararsız doğal bi yöntem yokmu ya