Dilara0638 asliiyorgunn benimde 11 kasım görünüyor inşallah gününde gelir çünkü 11.11.21 oluyor tarih çok güzel 😊🌸
Aysenurctn32 asliiyorgunn son adete göre 30 ekim ultrasona göre 4 kasım görünüyor. Cuma günü kontrolümüz var bakalım yine değişecek mi 😂
Aysenurctn32 mucizebebek03 Bakalım.. ama doktorum yaşadığım bir rahatsızlıktan dolayı sezeryan olmam gerektiğini söyledi o yüzden ben kestiremiyorum zamanını 😂
Kaderyerrr Betaya göre 14 bin çıkmıştı sonucum geçen hafta yüksek baya bu hafta sekizinci haftaya girecektik ama ultrason a göre 6+2 geç döllenme olmuş ne zaman bilmiyoruz yani 😀
mucizebebek03 Aysenurctn32 Hayırlısı canım sağlıklı bir şekilde gelsin bebişler ne şekilde olursa olsun ☺❤