Artık bu ay olsun diyelimmi kızlar şu mübarek ayın hürmetine allah hepinizin dualarını kabul etsin. Ben bu aydan ümitliyim biraz motive olalım 🤗 2 nisan adetim bitti 3 nisandan beri her günü değerlendiriyorum degerlendirmeye devam edicem valla bu ayda böyle deniyim bakalim 🙏🐣😀