ParamedikAnne Kızlar biberon almak istiyorum dr browns ve avent arasında kararsız kaldım sizce hangisi olmalı ve uç kısmı nasıl olmalı ?
Defnegeninannesi ParamedikAnne ben dr browns yeni doğan setini aldım içerisindeki boru sayesinde gaz yapmıyor,tavsiye ederim 😊
Defnegeninannesi ParamedikAnne evet trendyolda e bebekte falan var 1kçük 1büyük biberon halinde set yazınca çıkıyor😊
Defnegeninannesi ParamedikAnne emzikte chicco aldım ama heves ettiğim için görüntüsü hoşuma gideni aldım pek emzik emsin istemiyorum bakalım belkide çok sevicek🙈
ParamedikAnne Bebegim bende başta avent düşünüyodum hatta dün baktım inceledim falan ama sonra dr brownsdan da çok memnun olanlar olduğunu gördüm 😊