Merhaba
33+3 günlük hamileyim . Yüksek tansiyondan 2 gece hastanede yattım. 24 saat idrar topladık. Spot idrarımda protein çıkmadı ancak 24 saatlikte protein kaçağım 1332
Daha önce gebelik zehirlenmesi yaşayan var mı
protein değerleriniz kaçtı
doktorum sakin olmamı
haftada 1 perinatolog haftada 1 ben görücem
olabildiğince karnında tutmaya calısıcaz dedi