12 nisan pazartesi günü eqndevum var 28+2 oluyorum kan uyuşmazlığına bakılacak aynı zamanda şekere de bakılacaka ama ben randevuyu sabah saatlerinde bulamadım saat 14:40 a aldım randevuyu şimdi şekere için o saaare kadaç aç mı beklemem gerek yada kaç saat yemek yemesem yeterli olur bilgisi olan var mı