Kızlar dün akşam folbiolun mg yüksek olduğu otizme yol açtığı falan diye bi konu vardı. Bende tabi korktum internetten falan baktım sabahı zor ettim resmen. Bana aile hekimi folbiol yazmıştı 5. Haftadamdan 13. Haftama kullandım. Bugün aile hekimine gittim sordum. Evet normalde 0,4mg kullanılması gerek ama Sağlıklık bakanlığının sadece bu ilacı önerdiği ve karşıladığını, emilimi hesaplayarak 5mg kullanılmasını istediğini söyledi. Yani sen 5mg kullandın diye hepsi vücudunda emilmedi dedi. Sonra kendi doktoruma mesaj attım. Oda korkulacak bişi değil. 2010 dan önce herkese folbiol yazıyorduk başka folik asit yoktu dedi. Şimdi düşük mg lar olduğu için pek yazmıyorum dedi. Eğer otizme yol açsaydı 2010 dan önce doğan çocukların hepsi otizm olurdu dedi. Benim içim baya rahatladı. Benim gibi korkan varsa diye sizlerle paylaşmak istedim. Hatta doktorun attığı mesajı size ekran görüntüsü olarakta bırakıyorum
