Elifalkan Ayskem benim ablamda son günlerinde doktor bebek ters geliyo dedi daha sonra geçn gitti hastanye paşamz normal doğum pozisyonunu aldgnı ögrendik içiniz ferah olsn. döner normal doğum pozisyona
Ayskem Gulsen4224 inşallah ya herkes erken diyor doktorda erkenden neden böyle dedi bilmiyorum aslında kötü anlamda illa sezeryan olur demedi çok yürüyüş yapman gerekiyor dedi
Gulsen4224 Ayskem ewt canım o seni odaklamış teşvik etmek için söylemiş o zmn dönmesini sağlaman açısından demiştir umarım döner daha vakti var 🥰
Savciergoc Ayskem Bence içini rahat tut canım şimdiden strese girme benim arkadaşımın bebeği 33. haftaya kadar tersti şu an 34. hafta ve başaşağı döndü yeni döndü bence stres yapma ve kimden duyduysam artık sezeryanlar o kadar zor değilmiş