Kbr61_ ben yaşamadım ama annem bana hamileyken yemek kokularına karşı tüksinmiş yemek yiyemiyormuş. Yediğini kusuyormuş sürekli ve doktora gittiğinde doktor gelişememiş demiş. Haşlama tavuk göğüs eti önermiş annem sürekli ondan beslenmiş bu severde sezeryan olmuşum fazla geliştiğim için😂 hiç dert etmeyin kokuya hassasiyetiniz yoksa düzenli ve daha yoğun sağlıklı beslenin yeter bence üzülmeyin🙏🏽