Merhaba arkadaşlar 21+4 günlük hamileyim bugüne kadar çok şükür bir sorunum olmadı bu arada benim 2.gebeliğim cuma gecesi birden mide bulantısı ile kustum ama 4 sefer arka arkaya kustum en son sarı su kustuğumu hatırlıyorum ve cumartesi gününden beri kasık ağrım var ve kasıklarımda batma hissi oluyor ve cuma günü biraz kendimi ev işlerinde yordum sanırım o günden beri ağrım kesilmedi bebeğin hareketlerini hissediyorum ama ayağa kalktığımda bile ağrı hissediyorum böyle bir durum başına gelen var mı?