Selinardc 37. Haftamdayım. 15. Haftadan itibaren kullanıyorum. Henüz çatlağım yok. Fakat bu cilt tipi ile de alakalı. Ben her duşta bir de bebek yağı kullandım. Şu sıralar hindistan cevizi yağı da kullanıyorum ek olarak. Umarım çatlamaz bu arada doğum sonrası da çatlaklar olabiliyormuş.