mucizemsin-21 canım korkma sadece olma ihtimali var dikkatli olursan ileriki zamanlarda plasenta yukarı çıkıyor çıkmazsa da sezaryan oluyor erken doğum olucak diye vir kaide yok önlem amaçlı iğne veriyolar benimde 13 haftada kanamam oldu hemde 2 ped dolacak şekilde 10 gün yaptığım progestan, endol fitilleri kullandım pruloton iğne vuruldum şuan 27. Haftadayım plasenta çok şükür yukarı çıkmaya başladı ağıra verme kendini dinlenmeye dikkat et canım geçmiş olsun