344334 Kızlar merhaba 11+2 günlük gebeyim dahiliye doktoru aylık kan takibi yapıyor tiroid değerli için CRP 5.38 çıktı biraz endişe ettim normal değerlerden bir tık yüksek geldi bunu yaşayan oldu mu? yardımcı olur musunuz bu durumun bebeğe zararı var mı ☹️
Dilara0638 344334 crp değeri vucütta enfeksiyon olup olmadığını gösteriyor çok yüksek değil ama doktorunuz ona göre bi antibiyotik ilaç başlayabilir
344334 Dilara0638 gebelikte olur dedi canım sadece bilmiyorum herhangi bir sıkıntım yok ama endişe ettim