kıxlar merhaba ;
adetim 3 gün geçti ve evde erken gebelık testı vardı onunla yaptım ve çift çizgi çıktı ertesi gün sabah bı daha yaptım yıne aynı çıktı sızce hamılelık payım nedır ?
bırde bu erken gebelık testlerı adet geçınce de doğru sonuç verır mı norml gebelık testı gıbı..