GlcanDuranKaban Kızlar merhaba 36 hafta olduk 28 den beri erken dogum diye diye bu zamana geldik çok şükür fakat deminlerde tuvalete çıktığımda iç çamaşırımda çok azıcık kahverengi sümüksü akıntı vardı vede bugün rahmim fazlasıyla yanıyor mu desem farklı bi sızlama var tarif edemiyorum sizce Doğum belirtisi mi ? Çarşamba gittiğimde korkulacak kadar sancı da çıkmamıştı 🙄
GlcanDuranKaban Mhrbnmhmt geçen hafta 2 günde gelen sancılarım vardı gitmiştik çıkmadı bu hafta normalim ama rahimde yanma gibi his var sadece ama sancı yok