03032016 Selam güzel anne adayları,bügun devlet hastanesinde kontrolüm vardı doktor kız dedi,yüzde kaç diımce 80 90 dedi.çok sevindim ama Burdaki cinsiyet yanılması hikayelerini okuyunca aklımda şüphe kaldı sizce aileme söylemeliymiyim kız olduğunu?
Meless 03032016 bende 13.haftadayım geçen hafta erkek dedi bu hafta kız dedi. Kimseye söylemeyin daha dedi 2 hafta sonra netleşir dedi. 2 hafta sonrasını bekleyeceğim🌸
balarisi06 03032016 bence netleşmeden söylemeyin 🤭 biraz daha sabır sonra her kafadan bir ses çıkar yok şöyle de böyle de başınız ağrımasın
2626262782ayse 03032016 13 14 15 16 da kızdı ilk oğlan 17 de oğlan oldu şok olduk söylemeyin değişir bence
03032016 Meless hafta olarak bende 13.yeni oldum ama doktora göre 13.6 günlük yani 14 sayılır.niye böyle önden gidiyo diyince erken döllenme olmuş dedi.14.haftada tahmini daha nettir
03032016 balarisi06 kontrollerimi özel hastanede gerçekleştiriyorum doktor bi dahaki ay gel dedi ama ben dayanamadım devlette randevu bulmuşken gittim,özelden doktorum da kız gibi dedi devletteki de kız dedi.buraya katılmasaydım çoktan söylemiştim cinsiyeti herkese😁
03032016 2626262782ayse 😟ihtimalde bile hayaller kurmaya başladım ben,sabırsız biri olarak renkli ultrasonu bekliycem🤭
03032016 Nazli34 ailede pek kızımız yok belkide ondan heycan yaptım.değişmez belki,sağlıklı olsun hayırlısı olsun
2626262782ayse 03032016 Rahimlerin içindekini bir tek O bilir hayırlı sağlıklı gönlünüzden geçen olsun
eebru- 03032016 o belli olmuyor 12+3de ikili taramada perinatoloji uzmani duruşundan kiz gibi görünüyor dedi 19 haftaligim degismedi hatta 17de kiz olduğu netlesti doktor tecrubeli ise ultrason cihazi da iyiyse anlıyorlar
03032016 eebru- oğlumda 11 hastalıkken kız dedi sonraki haftalarda erkek olduğunu söyledi,ama 11 haftada çok küçüktü,suan 14 sayılır yanılma olasılığı bıraz daha azdır diye umuyorum.
Hatice4646 Beende meraktayim 16 haftada erkege benzettim dedi kordon deglse dgr kontrolde net belli olr dedi degsr mi acaba🙄🙄
03032016 Hatice4646 erkek bebekler daha erken haftalarda belli oluyor,sizinkinin belli olması geç olmuş o yüzden kız olma olasılıgı olabilir.bekleyin bende bekliycem
Glcnatl 03032016 valla bilgili iyi doktorsa anlıyolar bizim doktor kız dedi hep detaylıdada kız cıktı
Hatice4646 Glcnatl bnm dgr 2 kzimdada hep kiz dedi kiz oldu cnm biliyr doktorm ama gende allh bilir tabi beklemekte fayda var😊
Hatice4646 Kontrolde 9 haftada gtmstm tabiki cok kucuktu cnm dgr kontrol 15+4te oldu o yuzdn gec gttgm icin gec soledi dgr cocuklarnmdada hep benzetme yapti doktorm dogru cikti baklm beklym hayrlisi olsn