edalianne nasıl başa çıkıyorsunuz deneyimli anneler, bizim gece 12 de baslıyor sabqh 3 e kadar, karnı taş gibi oluyor yavrumun, işin enteresan yanı bnde de gaz olayı arttı. gaz yapıcı şeylerde yemiyorum da
YagmurAnnesi edalianne ben kızıma kimyon çayından veriyordum. Ayrıca çok esirgemiyorum yemek olayını ama mercimek çorbası kuru fasülye vs yerken bol bol kimyon atıyordum yemeğe.. ayrıca ellerinizi birbirine sürterek elinizi ısıtıp sonra bebeğinizin karnına koyup hafifçe masaj yapabilirsiniz.
Nur_tanem Sap simplex ve biogaia gaz damlası rahatlatır bebeğinizi sizde rezene demleyip içebilirsiniz hem süt artırır hem gazinizi alır çay kahve de gaz yapar sıcak tutun kendinizi kimyon demleyip içebilirsiniz ağır gelmeyecek ise kokusu tadı 🤗
edalianne rezeneye sakıncalı diyorlar, ilerde bebeklerin karaciğerini etkiliyormuş, dikkatli kullanılmaıymış