Duyguozkal ben park besik kullaniyorum kizimin odasinida genc odası yaptim yatagi yavrulu yatak zaten park besigi 3 4 yasina kadar kullanabiliyorlar sonra yatagin yavrulu bolumunde yatiririm dusme tehlikesi olmasin diye 6 7 yasina kadar Allah nasip ederse iyiki park besik almisim kizim 15 bucuk aylik icinde done done yatiyor bir isim oldumu icine oyuncaklarini koyuyorum o oynarken ben isimi halledebiliyorum dusme carrpma derdi yok