Gebelikten önce aşırı derecede saçım dökülürdü. Evde yerler hep saçım olurdu. Gebelikten sonra Allaha şükür saç dökülmem durdu. Ama şaşkınım acaba hormonların etkisi ile mi durdu yoksa kullandığım vitaminlerin etkisiyle mi durdu bilemedim. Sizlerinde gebe kalınca saç dökülmesinde değişiklik oldu mu? Vitaminlerden se eğer gebelik bitince de devam ederim vitaminlere 😄