Kızlar 29+1 im akşamları mide bulantım olmaya başladı ilk 3 ay yemek olarak ne yesem yiyeyim ardında midem bulantım olurdu, şimdide aynı olmaya başladı ağır yemekler yapmıyorum aşırı yağlı vs vs yemekler yapmıyorum zaten ilk 3 aydan sonra geçmişti şimdi geri geldi artık yemek yememe karar verdim ya, inşallah ağzımın tadsızlığı da geri gelmez sizdede böyle olan varmı nerden çıktı bu ya