ahben Ben de yaşıyorum doktorum çok çok normal dedi.Birkaç damladan bir şey olmaz dedi.Peki erken doğum belirtisi diyorlar öyle bir şey var mı dedim.Sadece süt gelmesine bakarak erken doğum diyemeyiz,hiç sütü gelmeyip erken doğuranlar da var.Artık son sürece giriyorsunuz bu süreçte sıvı gelmesi çok normal dedi.