Bernadoruk canim benim ilk dogumumdu 18 gün önce normal dogum yaptim. Normal dogumdan cok memnun dikisi cok az olan hatta 3 4 gun sonra dikisi dusup normal hayatina dönen var. Yani bu kisiden kisiye degisir. Ama ben keske sezeryan olsaydim dedim cunku dogum aninda da sonrasinda da cok cektim hala da cekiyorum haa korkma ben boyle oldum diye sende olcan diye bisey yok. Benim tenim cok hassasmis ve ikinma dedikleri anda ikinmisim. Makata kadar yirtik. 1.5 diktiler resmen kanamam durmadi diktikleri yerden tekrar acilmis ama dedigim gibi o benim tenimle alakaliymis. Dikislerim hala dusmedi ustune oturamiyorum keske sezeryan olsaydim diyorm tabi onu yasamadim nasil bilemem. Allah yardimcin olsun hangisi senin icin daha kolay olacaksa o olsn insallah.