Benimki olduktan sonra o kadar buna benzer sorular gördüm ki normal karşılıyorum artık korkmayın. Bende de oldu Nst çektirdim, doktora gittim ve hiçbir sıkıntı yoktu şükür, hiç yok ise bilemem ama az da olsa hareket var ama gönülsüz diyorsanız sıkıntı yapmayın düzeliyor 1 2 gün sonra.