Kızlar 3 gün hastanede yattım iğnelerle durdurabilmek için bel ağrım ve rahim ağzında incelmem vardı 2 cm açıklık vardı cuma öğlen eve gönderdiler akşam sancım oldu hastaneye gittik 5 cm açıklıkla makat gelişi olduğu için sezeryana alındım spinal yaptılar ben şimdi evdeyim bebiş küvezde hepinizin dualarını bekliyorum sabırsız uşağım yiğit eren için ❤️